Gjest Sunnmamma Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Er Thomas for mye 80-tallet? Er Robert for ramp? Er Alexander for vanlig? Jeg sliter skikkelig denne gangen. Arthur? Phillip? Kan noen gi meg ett godt innspill?
LilleBitteliten Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Egentlig ganske enkelt å rangere! 1. Alexander - Vakkert navn! Det er jo ganske vanlig, men det er så fint. Navn med klasse! Flott og sterkt! 2. Philip - Ja, fint navn! 3. Thomas - Ja, liker. Nei, ikke for 80-talls. Vet om en liten Thomas :-) 4. Arthur - Nei, ikke min favoritt. 5. Robert - Nei, ikke fint. Ja, for ramp. Heia Alexander, Philip eller Thomas :-)
pinoisme Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 1. Arthur 2. Philip 3. Alexander 4. Thomas 5. Robert
Gjest Tuyo Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Synet Arthur er et utrolig fint og stilig navn! JEG ville nok ha valgt dette. Eller kanskje Thomas. Synes ikke det er for mye 80-talls. Alexander er ok. Phillip: greit nok Robert: nei Fine navn du har funnet! :-)
sommertiara Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Synes Alexander er for vanlig, ja. Klarer liksom ikke helt å like Arthur og Philip. Thomas er ikke for mye 80-tall, bare veldig mye brukt generelt, men det er jo en grunn til det synes jeg for det er jo fint. Hmmm Robert er jo egentlig litt tøft. Ser IKKE for meg en ramp.
Gjest Sunnmamma Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Og i tilegg synes vi navnene Patrick, Kenneth og Daniel er fine, men vi er veldig usikre om de "passer inn" med William. Takk for fine innspill hittil, kom gjerne med fler! Andre navneforslag er også velkommen
♥ Herligheten ♥ Skrevet 3. mai 2011 #7 Skrevet 3. mai 2011 Jeg stemmer for Alexander eller Phillip! Flotte navn!
prebs Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 1. Thomas 2. Philip synes jeg er flotte navn. Ellers er Edvard, Fredrik eller Christian knall til William.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå