spire nr fire ♥ Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 I forrige svangerskap kjøpte jeg en Angelsounds, men da var jeg allerede ca 15 uker på vei, så jeg hørte hjertelyden første gangen jeg prøvde den. Denne gangen måtte jeg bare prøve for moro skyld allerede for en uke siden, selv om jeg jo vet at det anbefales å prøve først etter 12 uker, da livmoren har kommet over skambenet. Hørte ikke noe forrige uke, men etter en del leting i dag hørte jeg den fantastiske, raske hjertelyden!! Måtte holde den helt nede, halvveis oppå skambeinet, men hjertelyden var ikke til å ta feil av. Telte ca 180 slag i minuttet. På denne tiden begynner symptomene å avta for min del, og jeg lurer på om det står bra til inni der eller om jeg faktisk i det hele tatt er gravid. Da var det herlig å høre den lille! Flere som har hørt hjertelyden så tidlig?
LeMaRa Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Prøvde i går, men hørte ingenting... : / Må nok prøve igjen nå i kveld kjenner jeg Er 10+2 her... og venter veldig på tegn til liv der nede!!! Tror jeg kjøpte angelsound rundt uke 14 med forrige, men har nå prøvd flere ganger allerede denne gangen, uten hell... kanskje i kveld???
spire nr fire ♥ Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 Er litt kjedelig å vente på livstegn, men det er jo veldig tidlig enda, og derfor ingen grunn til bekymring om man ikke hører noe, heldigvis! Jeg regner ikke med at jeg kommer til å klare å finne hjertelyden hver gang de kommende ukene, selv om jeg har hørt den en gang. Håper du snart får høre livstegn fra den lille i magen, du også!
LeMaRa Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Var hos legen i går på kontroll og hun fant ingenting hun heller... Hadde håpet litt på å få høre spiren, fikk høre begge de to forrige i ca uke 9 så litt skuffa, men bare å smøre seg med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå