RM79 Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Vet ikke om jeg har gutt eller jente i magen, og vil gjerne høre noen forslag fra dere så jeg får litt ny inspirasjon. Kommenter også de navnene jeg tenker på hvis dere vil! Karoline, Klara, Maria, Lydia, Fabian, Nikolai, Sebastian, Noah
prebs Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 1. Maria - klassisk og nydelig 2. Klara - kjempekult 3. Karoline - pent og klassisk 4. Lydia - liker ikke 1. Nikolai - flott navn 2. Sebastian - koselig 3. Fabian - fint 4. Noah - liker ikke Andre navn jeg liker: Johanne Pernille Anna Eline Hedvig Anders Jørgen Fredrik Peder August for eksempel :-)
LilleBitteliten Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Karoline er greit nok, Maria er fint, Fabian er ok, Noah er popp og kjedelig, men navnet i seg selv er fint nok. Liker veldig godt Klara, Lydia, Nikolai og Sebastian
sommertiara Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Karoline, Klara og Maria er fine, men ikke mer enn ok. Lydia er vakkert! Liker ikke Fabian. Sebastian og Noah er ok, men veldig kjedelige synes jeg. Nikolai er ganske fint:)
♥ Herligheten ♥ Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 1. Karoline - sterkt og flott navn! 2. Maria - Også veldig fint! 1. Noah - Herlig! Elsker navnet! 2. Sebastian - Flott! 3. Nikolai - Helt ok 4. Fabian - Helt ok det også. Resten liker jeg ikke.. Navn jeg liker godt: Andrea Amalie Amanda Aurelia Adriana Adriane Ariana Andrine Celine Cornelia Emma Elvira Frida Felicia Hermine Helmine Isabella Julie Jenny Johanna Johanne Kristiane Linnea Live Leah Malin Maiken Madelen Matilda Minea Mina Mathea Nora Nathalie Oda Othelie Synne Sina Thelma Telmine Tomine Thalie Tuva Vilde Alexander Adrian Daniel Emrik Elias Fredrik Jonas Joakim Kasper Lukas Leander Markus Matias Niklas Oliver Odin Sander Tobias Vetle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå