*Miss Flua* Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Jeg oppdaget MA 2.februar, og skulle da vært 9+1. Fikk en mens, og ble deretter gravid igjen på første forsøk Idag, 7+1, var jeg på tidlig ul pga opplevelsen forrige gang, og kunne endelig se et bankende hjerte Det var så fantastisk! Så til alle damer her inne: stå på! Det ser innmari mørkt ut når det står på, men steike så god følelse når det endelig går riktig vei <3 Lykke til alle sammen
lilla syrin Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Gratulerer Så flott !!! Vil tro den følelsen er god ja Gleder meg til det er min tur, og håper det ikke er om så altfor lenge... Kos deg med svangerskapet
*Miss Flua* Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2011 Du får ha lykke til, plutselig er du på ul og ser et bankende hjerte du også! Og heldigvis er det stor sjans for at det skal gå bra neste gang!
Mamma til to guttegull Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Det er jo helt fantastisk Gratulerer masse! Det er som julaften, bursdag og 17. mai på én gang. Jeg tror jeg har bestemt meg for å vente to-tre mndr før vi prøver igjen - hvis mensen kommer i rute. Kjenner at kroppen trenger litt pause. Ønsker deg masse lykke til og håper du sitter med en ny baby på julaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå