Jenny_m Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Gutten min fikk sin første tann i påsken. Da var han 5 1/2 mnd. Alle jeg sier dette til syns dtte er utrolig tidlig. Har jo hørt om babyer som har blitt født med tenner så er vel ingne ting som er "normalt" . Bare litt nyfiken på når deres fikk tann
Lykkemin Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 min fikk når han var 6 mnd og da kom begge de to nede i løpet av ei uke auuu sier nå jeg hehe.. har hørt om de som har fått allerede ved 3-4 mnd og de som ikke har fått før de har rundet året..
mariabee Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Faktisk veldig vanlig det. Flere venniner med barn som fikk når de var 5 mnd. Jenta vår har nettopp passert 5mnd, og det er noe på vei nede. De to i midten. Plager henne veldig!
kinaputten Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 dagen etter han ble 6 mnd og to til på vei nå, så kanskje alle kommer på en uke
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Han fikk sine to første tenner da han var 6,5 mnd
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Gj.snittlig alder for første tann er 6-8 mnd, så dette høres helt normalt ut:) Begge jentene mine er tidlig ute med tenner, og fikk sine første to da de var 3 mnd gamle. Nå har lilleloppa på 7 mnd sju tenner godt framme allerede, og den 8. er på vei opp snart.
muskatt Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 Snuppa mi fikk sin første tann når hun var 3,5 mnd gammel. Nå er hun 9 mnd og har åtte tenner. Fire oppe og fire nede.
Alt-er-mulig Skrevet 2. mai 2011 #8 Skrevet 2. mai 2011 Her kom de 2 nede akkurat på 4 mnd, så poppet det flere ut som ukene gikk, nå er han 10 mnd og har 7 stk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå