*Miss Flua* Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Fikk jeg se et bankende hjerte :) 7+1 idag, noe som stemte med ul'en Var helt fantastisk å se, jeg ble helt rørt..har vært så nervøs igår og idag siden det ikke gikk så greit forrige gang..men nå har jeg jo hatt en god følelse, og var veldig godt å få det bekrefta! Min samboer ble også helt rørt, det var kjempe kos <3 Ble plutselig veldig mer virkelig for oss begge
Koala *g07* Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Gratulerer så mye Jeg er også veldig nervøs for at ting ikke går som det skal. Ikke ordnet med noe tidlig ul, men om et par uker er det tid for lege igjen, og forhåpentligvis høre et hjerte slå da. Ser også ut som vi har ganske lik termin
*Miss Flua* Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2011 Takk Får håpe du får høre hjertet da! Hvor tidlig er det mulig å høre ca? Helt fantastisk å få bekreftelse på at alt er bra Du har termin rundt den 20.12 du også? Blir kos med julebaby!!
andreita med 2 prinsesser Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 Gratulerer , helt fantastisk, vi fikk se men ikke hore pa fredag, skal igjen na pa fredag og haper vi kan fa hore hjertet
*Miss Flua* Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2011 Gratulerer til deg også! Deilig å se at det vokser og gror Blir spennende på fredag for deg da, det vokser jo mye på bare en uke! Og får håpe du hører hjertet da! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå