Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 De er dobbelt så lange som de andre tennene så de er veldig synlige Det ser nesten ut som om de er klipset på siden det ser litt unaturlig ut med slike tenner på en liten gutt. Han har i tillegg skikkelig ''englehår'', blondt halvlangt hår med masse korketrekker og småkrøller i, han er lys i huden og har store blå øyne. Så vi får ofte kommentarer på at han er halvt engel og halvt djevelbarn. Når han mister disse tennene vil det da komme fram ''vanlige'' tenner?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Min unge har også hoggtenner,men kanskje ikke dobbelt så lange som de andre da. Regner med de kommer fram etter at melketennene har gått vekk også, siden faren også har hoggtenner. Har du eller faren hoggtenner også?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Nei ikke i nærheten en gang, hehe. De samme tennene mine er litt spisse, men ikke slik at det vises for andre på en måte. Men gutten vår har lange spisse tenner. Jeg har aldri sett noen voksne eller barn med så lange hoggtenner før med mindre det var klipset på eller filt slik. Han kommer til å passe som vampyr under halloween når han blir eldre i allefall, hehe. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå