Gå til innhold

VONDE stikkesmerter i rygg,underliv/rumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt fryktlige stikkesmerter i rygg og underliv i dag. Magen har og strammet seg. Er intense smerter så måtte puste meg gjennom dem. Jordmor kom ofor og undersøke men var bare 1-2 cm årning :/

Nå har det stoppet opp her og er bare vonde kynnere som strammer magen og går nedover i beina.

men jordmora satte nåler på leggene mine som skulle få livmora i gang, så her går eg da å håper at ting bejynner å ta seg opp ijenn.

Noen tips fra dere eller andre i same situasjon?

Er 15 dager til termin, så er redd eg enda må vente på lille gullet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det ganske likt som deg! Men jeg har ikke vært til sjekk, men føler liksom det åpner seg. Har vært sånn etter jeg starta med bringebærkapsler her om dagen. Stikninger og nedpress + mere intense kynnere enn før.

Men du ligger 2 uker før meg.

Så lenge du har sjekka deg så har du hvertfall en viss peil på hva som skjer.....? (mer enn meg hvertfall ;))

Skrevet

til Lara: leste dette innlegget her og så du skrev at du fikk mere intense kynnere etter at du begynte med bringebærkapsler...er selv 34+4 idag og har kjøpt kapslene men ikke begynt med de...du tar de likevel om de er sterkere eller ? kjedelig at det skal gjøre vondere egentlig, redd det kan fremskynde fødsel...vet du noe el?

har også stikkesmerter i underlivet..uff, er nok festingen

Skrevet

Hadde det slik med nr1, var inne to ganger på føden for å bli sendt hjem igjen for å vente på at riene skulle komme i gang. var ikke så lett for meg å vite hvor og hvordan en rie gjør vondt. Jeg hadde vonde sterke kynnere som kom vert 5 min. Hadde 2 cm åpning ved begge kontrollene. Fikk beskjed av en jordmor at jeg måtte bare slappe av, noe jeg da gjorde. dro hjem sovna og våkna opp tre timer senere med ordentlige rier. Kjente forskjellen når de først starta.

så prøv å slappe av, sov litt kanskje :)

lykke til

Skrevet

til feris::

nja, altså nå kjenner jeg selvsagt etter "alt" av det som skjer omkring mage/underliv. Og jeg mener bestemt at det har skjedd en aldri så liten foradring i "takene" i kynnerne. Det kan jo selvsgat være tilfeldig. Helt klart. Men jeg vet hva jeg kjenner.... Det er ikke til å ta feil av! Stikningene "downstairs" er som da jeg har født før, en slags åpningsprosess.

Om det er så lurt av meg å fortsette med bringebærkapslene er litt sånn, skal-skal-ikke. Men jeg gjør det. For jeg tror jo naturen gjør sitt uansett.

Det er jo ment for tøyning av livmoren. Når jeg tenker meg om, så reagerer kroppen min ganske bra på alt jeg tar, enten det er Paracet, penicilin, modningsakupunktur (som sist= fødsel etter 4 dager!!), og nå BR.B-kapsler. Så dette foruuundrer meg ikke..... ;)

uansett: lykke til alle sammen. Og til HI: nyt dagene får jeg vel si ;)

Skrevet

takk for svar Lara :)

lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...