Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Er det virkelig mulig at jeg skal ha synlig mage allerede nå? er 9+6 i dag, og har godt synlig kul på magen. Når man trykker på magen er den også hard. Men føler ikke at jeg er oppblåst, derfor jeg lurer om det faktisk kan være magen min som er på vei frem alt. Er førstegangsgravid, så syns jo kanskje det er litt tidlig? :S Og har noen råd til meg? jeg er helt fin i formen, MEN om jeg spiser så er det enden på den fine formen. Blir kvalm som et uvær, og har overhode ikke matlyst. har ikke hatt det de siste 3 ukene. vet ikke hva jeg skal gjøre. Får jo vondt i hode av å ikke spise. hehe. Lever på vann om dagen :S litt lei det nå merker jeg
en liten själ, med gutt i säte Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 är nog intet bebin som tar plats ännu men svullna tarmar osv. Men vad spelar det eg. för någon roll Kos dig massor! mot kvalme så har isbitar och saltapinnar funkat på mig
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2011 Spiller egentlig ingen rolle. syns bare det er koselig men siden jeg har mage som gjør at jeg ser gravid ut må vi kanskje fortelle snart. ellers skjønner de det helt på egenhånd. hehe.. Takk for forslag. jeg får prøve litt av hvert å finne ut hva som virker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå