paddington Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hei Aurora:) Du har spådd meg tidligere og sett kommende graviditet på meg, ser du noe nå? Fødselsdato 030775. Jeg skal inn til icsibehandling på slutten av uken, skal sette inn to egg:) Vil de feste seg denne gangen? Er selvfølgelig veldig spent på dette...... Så lurer jeg på om du ser flytting og evt bytte av jobb, eller noe med utdanning på meg fremover..... Setter pris på svar, og på forhånd takk;)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. mai 2011 #5 Skrevet 2. mai 2011 hei,ja de to kommer til og feste seg før jeg opp....spennede og se,ser ut som det blir en gutt og ei jente.
paddington Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2011 hei Aurora:)! Tusen takk for svar, det er godt å høre at det finnes håp denne gangen. Jeg har prøvd ringtesten på meg selv, og da pendler den først frem og tilbake en stund før den går rett over til ovale bevegelser. De er ganske klare disse to bevegelsene, så håper virkelig at det er min tur denne gangen:) Jeg skal antakeligvis ha innsett i helgen som kommer, så da er det bare å krysse alt som finnes.....jeg gir såklart tilbakemelding på hvordan det har gått......, og så spør jeg deg sikkert igjen når det nærmer seg testdato)
paddington Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2011 hei Aurora:) Tusen takk for svar! Håper det stemmer;). Jeg har tatt ringtesten på meg selv og den pendler først før den går rett over i ovale bevegelser....Det må jo være et godt tegn tenker jeg? Innsettet vil antakelig komme i helgen, så da vil jeg komme tilbake med info etterhvert;). Kan hende jeg spør deg rett før testedato også Dette blir noen lange uker..... Tusen takk igjen;)
paddington Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2011 hei igjen Aurora:) Jeg fikk ut 9 egg og 7 ble befruktet. Innsett bilr i morgen, tirsdag:) Håper virkelig at det går veien denne gangen. Har iallefall en veldig veldig god følelse:). Jeg lurer på om du kan se noe mer angående svangerskapet, evt når de kommer ut? Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå