PrøvLykken Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Tok en test på lørdag, den var positiv!! Ble veldig glad, men var da bare 3+3, og det er framdeles to eller tre dager til IKM. Noen som vet hvor sannsynlig/usannsynlig det er at det går bra? Angrer nesten på at jeg testet, for jeg er så redd for å få tantebesøk på onsdag likevel...
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Jeg også testet positivt når jeg var 3+3. Idag er jeg 6+6. Jeg også var kjempebekymret for om det skulle gå bra eller ikke. Jeg hadde masse billigtester, så jeg testet daglig og fulgte med på at streken gradvis ble sterkere. Da kunne jeg ihvertfall utelukke at det var en kjemisk graviditet. Nå har alle symptomene og plagene kommet så jeg er mer beroliget nå. Det går nok bra. men om du vil kan du jo ta en ny test på ikm for å sjekke at streken har blitt sterkere. gratulerer!!!
Mamma til prins 2012 Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Jeg testet svaaakt 3+2 men veldig tydelig 3+3. Er i dag 5+3, så gikk foreløpig bra med meg =)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Testet posetift på 7dpo sensetiv test. Trodde ikkje på det. Tenkte litt og testa igjen billig test 9 dpo svaksvak strek. Har testa kvar dag siden det og den har blitt sterkere for kvar dag. har ikm 3 mai men tårer og erkære meg gravid nå. Står mykje om det på pernille.info Det går så bra og ha posetiv innstilling )
PrøvLykken Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2011 Takk for svar, jenter! Godt å høre om dere det har gått bra med! ! Leste på Pernille.info, takk for tips! Skal nok teste igjen i morgen. Da er det bare en dag før IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå