Gå til innhold

Svar som ikke kommer opp er ikke deres største problem lenger.

Anbefalte innlegg

Det største problemet er vel at hele forumet er dødt.

På Skravle, som tidligere fylte en hel side med nye innlegg i løpet av en bitteliten time, er nå svaret som ligger nederst fra to dager siden. Siden erklæres herved død.

På Anonym skjer det fremdeles litt, men også der er det stille.

Så det spiller igrunn ingen trille om dere noen sinne klarer å fikse problemene her, for det er knapt aktive brukere igjen.

Dere må jobbe knallhardt for å få dette stedet opp på det nivået det var for noen år siden, om det i det hele tatt er mulig.

Så det er ikke innlegge som er borte dere må oppklare, men også hvordan holde på de få brukerne som er igjen, hvordan få gamle tilbake og ikke minst hvordan lokke nye. For med bare reklamefylte sider og ingen ting som gjør denne side unik (annet enn tekniske problemer) vil det snart være spikeren i kista.

For dere må ha merket den stupende nedgangen dere også?

Er ikke ment som kritikk, bare besvistgjøring.

Har hatt mange morsomme stunder inne på Dib, så vil gjerne at den skal bestå. Men jeg er nå i sterk tvil om at det er mulig.

Fortsetter under...

Viser til svar jeg har gitt her.

Det er ikke alltid det er like mye trafikk på samtlige forum her inne. Vi jobber så absolutt med å finne en løsning på problemene men de er ikke løst over natten da dett er et ganske stort forum med mange avhengigheter. Vi sitter også på statistikker, så utfra hva du mener i forhold til trafikk så kan ikke jeg helt støtte ditt innlegg. Husk vi har hatt en påskeuke midt opp i dette som ofte gjør at nettbruken faller kraftig. Det vil hele tiden gå opp og ned i antall innlegg og kan ikke alltid dømme aktivteten på sidene utfra enkeltstående debatter.

Hei, Frokostquiz og takk for din tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig for at forumene på barnimagen og dinbaby skal være bra for dere brukere. Vi har et stort ønske om å holde på dere som allerede er her og selvsagt også å få nye brukere. Derfor setter jeg pris på slike tilbakemeldinger som du kommer med. Det viser at også du har et ønske om at dette skal være et bra forum, og det er jeg glad for.

Jeg synes absolutt at denne siden er unik - både fordi vi har mange flotte gravide og foreldre som bidrar til debatter og meningsytringer, og fordi vi lager saker som skal informere og underholde gravide og småbarnsforeldre.

Hvis brukere som deg er med på å skape en hyggelig atmosfære her inne, har jeg tro på at brukerne kommer til å ha morsomme stunder på BIM og DIB også fremover.

Hilsen Line Fredheim Storvik,

redaksjonssjef barnimagen/dinbaby/Gravid

Nå snakker jeg ikke bare om den siste uken, men det siste året eller to. Problemer av en eller annen sort har det vært her helt siden det ble nye eiere. Etter det har det bare ballet på seg.

Jeg har vært her inne MYE siden jeg først logget inn i 2005, mye mer enn hva som er bra. Og det er mange i samme sko som meg som sikkert kan si det samme, aktiviteten har stupt. Nekter dere for det så lukker dere øynene.

Men ja, for all del ikke ta det alvorlig, men jeg er seriøs i at dere burde finne på noe stort for å holde på de få som er igjen osv. For snart er det bare en håndfull igjen.

Lykke til.

Annonse

Signerer Frokostquiz.

Lurer også på hvorfor dere tviholder på alle forumene her inne. Mange blir knapt sett, langt mindre brukt. Er fullt mulig å samle mange av disse som omhandler barn under et forum (barnesnakk?)

Seriøse spørsmål blir ofte ikke sett, fordi det er så lite aktivitet på det aktuellet forumet hvor spørsmålet hører til. Luk ut de med mest aktivitet og slett resten!

Jeg liker meg godt her, men savner litt aktivitet...

Hei, Tommage

Takk for innspill om forumene. Vi har fjernet noen forum med lite aktivitet nettopp for at det skal bli mer oversiktlig. Er det noen flere forum du spesielt tenker på, så kom gjerne med dem, så skal vi ser på det.

Hilsen Line Fredheim Storvik

redaksjonssjef barnimagen og dinbaby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...