Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen sparker nå så høyt oppe at puppene beveger seg!!!! på tide å komme ut altså, men enda 3 uker igjen, så det skal faktisk bli enda trangere inni der!

syke greier:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler*

jeg har noe å se fram til, skjønner jeg. Har 9 uker igjen... Syns det er ille nok at hele rumpa rister når hun hikker inni der!!

Skrevet

he he. du får trøste deg med at babyn/magen "synker" når det nærmer seg fødsel.

2 dager til termin <3

Skrevet

joda, men alle sier at magen min har sunket allerede.... skulle nesten fått sjekket str på babyen. Iallefall lengden på beina:)

Skrevet

min mage er kjempe høyt oppe enda, kjenner rumpa til babyen i ribbena.

Har termin i morgen.

Husker da jeg fikk nr 2 så sank ikke magen før hun var halvveis ute, så det er kanskje håp snart uansett.....

Skrevet

He He :) kjenner meg igjen! Magen min har også sunket, men får også spark nesten oppi puppene. Skyldes nok at jeg ikke er så høy... ;)

Skrevet

Jeg er ganske høy, men kanskje litt uproposjonal med kort rygg og lange ben. Kanskje babyen har arvet mine lange ben og bare føler for å strekke seg litt opp gjennom halsen min:)

Skrevet

magen min sank 3-4 uker før termin. men den vokste seg oppover igjen på en måte. slik at sparkene ble verre mot lungene før magen sank nedover igjen. nå føler jeg at jeg omtrent har hue til tulla mellom beina og må tisse hvert 5 minutt, så ikke nødvendigvis noe mer behagelig. he he :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...