Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer athina ;) tror jeg har sakt d før også hehe :)

noen som vil se på meg ? lurer p hvorfor i alle dager har jeg blitt så trøtt og helt utmatta at jeg ikke orker å gå ut av senga? er jeg blitt syk ? blæ. 300388 :) gleder meg til å komme tilbake. slippe å gå inn p telefonen :)

Velkommen tilbake når tiden er inne med ny pc å alt :-) Jeg har lurt på hvor i alle verden det ble av deg for poff så ble du borte, og det er da svært så uhøffelig! ;-p

Næmmen mener du det? Helt sikker? ;-) Det du har sagt om meg er juni med gutt(dette var i jan/feb) Så sa du NÅ! den 4.april, når jeg lurte sist så det tolker jeg som april :-) Så jeg håper virkelig du har rett :-))

Får ikke inn noe om sykdom på deg altså, men du er sikker på at du ikke er allergisk mot bjørka for den er skikkelig hissig nå altså - tro meg jeg vet :-(( Derfor er det vanskelig å plukke opp hva du kan være så trett for siden jeg selv er så gåen, men jeg får hodepine når jeg skriver til deg nå og det hadde jeg ikke når jeg satte meg ned her... takk for den ;-P

Stor klem

Annonse

hei jenter :) så godt å høre at jeg er savnet :) har tenkt på dere alle hver dag etter sambo klarte å knuse pcen hehe. har lengtet etter lysene mine dere er så savnet hehe. gleder meg til ny pc hehe men d tar så lang tid. sender dere alle kjærlighet og lys <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...