1973modell Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 nå skjønner jeg i hvertfall ingenting.. tok en ny test i dag.. fra billigtester, ikke tidlig test.. å den ble negativ. :-( testen på fredag var posetiv i mine øyne, hadde derfor ventet posetiv test i dag.. er for tiden kvalm, svimmel, har hodepine(har hatt det over 1 uke) og har ømme pupper... hva skjer tro...??
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Hei, er på besøk fra 2-tri, men har fulgt spent med på deg en stund. Denne gangen her som jeg tok test ble den pos lik din over ei uke før ikm. Det var samme test som du har tatt. Men de neste dagene ble testene negative selv om symptomene var der. Tok en ny test 5 dgr etter den siste negative testen, og da ble en plutselig klar positiv. Og alle testene etter det ble sterkere og sterkere (da cb sine tester), så ikke gi opp. Krysser fingre for deg. Hvis den ikke blir positiv i løpet av ei uke kan det dessverre ha vært en kjemisk, noe jeg trodde det var, men er nå i uke 17:) Klem. Heier på deg.
1973modell Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2011 håper mine tester blir som dine.. irriterer meg at jeg ikke har flere sensitive tester igjen... bestilte nye i går.. ;-) får fortsette testingen min..i mange dager fremover... å håper testene blir sterkere å sterkere..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. mai 2011 #4 Skrevet 3. mai 2011 Jeg gikk over til cb+ sine teste, en 2 pk, de er enda bedre:) Deretter gikk jeg over til cb med ukes indikator. Masse lykke til Du fortjener et barn nå Klem.
1973modell Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2011 takk for det katta. skal kjøpe med cb mot helga tenker jeg. svir av noen kroner i tester ja... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå