Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 2. mai 2011 #1 Skrevet 2. mai 2011 Hei bf var så snill å kjøpte babybjørn vippestol til mini her om dagen! Glad han er på banen nå, men ikke poenget.. Lurer på hvor lenge hun kan sitte i den av gangen? Hun er 8 uker i dag faktisk, hun elsker den og slår etter lekene og blir henrykt når hun faktisk får til å treffe de og de beveger seg.. Så er de så deilig for meg å ha henne der, så jeg kan gjøre litt praktiske ting som er vanskelig med baby på armen.. Trives babyene deres der?
Alt-er-mulig Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Hei Her har vippestolen vært veldig deilig både for mamma og min baby! Det du kan gjøre nå i starten er å sette den på laveste hakket, da blir det mer tilnærmet en liggestilling og ikke sittende. Det er det som er belastende når de er små:-) 2 mnd begynner det å skje mye og dette kan være fin stimulering, god avlastning for deg og et trygt sted så ikke bekymre deg. Ta det i små puljer av gangen, men den er ikke skadelig... Min gutt er 10 mnd og han elsker den enda. En episode Drømmehagen, en riskake fra Hipp og begge to er like lykkelige:-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 tusen takk for svar! Nå er den på laveste hakket å deilig å høre da, glad mamma = glad baby Ja er så gøy å se hun har oppdaget lekene og at de fkatisk kan bevege seg om hun rører på de! Hehehe, herlig! kos deg med småen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå