Gå til innhold

åååå, jeg blir så SINT på nav! Har dere fått foreldrepenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig ikke fått det! Og jeg regninger som forfaller i dag. Utbetalingsdatoen var den 29. så nå burde de være inne men neida. Ingenting der.

HYYYYYYYYYL!!

Videoannonse
Annonse
Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Jeg fikk den 13. april. Trodde alle fikk det så tidlig pga påsken? Denne måenden blir det jo ikke før rundt den 25. mai det kommer, såvidt jeg vet.

Skrevet

Nei, har ikke fått noenting. Ringte forvaltningen nå og de sa at utbetalingen ikke var sendt av sted engang. Blir så forbanna altså. Gangen før der trakk de 50% skatt, noe som var feil. Men måtte vente halvannen uke på resten av pengene.

Utbetalingsdatoen var den 29. så de skulle vært inne nå egentlig. Surt det der når jeg har regninger som skulle vært betalt.

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Ja, det skjønner jeg godt! Jeg fikk foreldrepenger fra august og i november kom ikke foreldrepengene. Jeg ringte flere ganger til NAV og purret og til slutt fikk jeg utbetalt novemberpengene i tidlig desember.

Men så var det desemberpengene da, de som skulle gå til julemat og den slags. Lille julaften kom de, ikke 15. som alle andre fikk. Var temmelig irritert jeg også :o/

Skrevet

Ja jeg sjekka nå, og de har kommet! pleier å være inne 28,29 eller 30 hos meg tror jeg... :D

Skrevet

jeg fødte i oktober, og fikk ikke utbetalt foreldrepenger før 20/12...lovlig sent for en haug regninger og julehandling:( Måtte purre og kråke mange ganger før de oppdaget at det var de som hadde surret bort papirer, og ikke jeg!! Da la de seg langflat og beklaget.

Skrevet

Det er så kjedelig, altså! Da jeg var i permisjon med førstemann var det 6 mnd jeg måtte ringe og purre på foreldrepengene... Med andremann gikk alt, overraskende nok, av seg selv...

Skrevet

Hadde samme problemet selv, måtte sende mail til de for at de skulle reagere >_< irriterendes når slikt skjer

Skrevet

Her var foreldrepengene på konto 12.april, og det var vel pga påska tror jeg

Skrevet

Like greit at de ikke kom før påska altså. hehe

Men de kunne utbetalt de før helga. Den datoen som står på sidene deres.

Bare ringe å få utsatt husleien, bhg og alt det der nå da. Blæhhh

Skrevet

Samme hos meg - trodde de skulle komme før helga siden månedsskiftet var i helga, men den gang ei. Ringte i dag. "Åh, beklager, beklager!" Grrr. Hadde ikke blitt satt inn i automatisk utsending engang - hva er det for noe tull?! Skal jeg liksom måtte ringe hver måned og purre. Amatøropplegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...