Gå til innhold

Babyene på 8-9 måneder - hvordan er dagene deres?

Anbefalte innlegg

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Babyen min er litt over 8 måneder og han er egentlig en blid og fornøyd gutt, men nå for tiden sutrer han så jeg blir matt i hodet av og til. Problemet er at han krabber, reiser seg og går rundt bord ol. MEN - han kan ikke sitte seg! Så når han vil ned, så blir han stående i spagaten, blir sint og skriker. Jeg tar han på gulvet, og han reiser seg opp igjen like fort... og sånn går no dagan. Satser på at han lærer seg å sitte snart! (men sånt tull har jo ikke han tid til!)

Ellers sover han 12 timer om natta. Noen ytterst få netter sover han rundt, men de fleste nettene våkner han 1-3 ganger. På dagen har han tre grøtmåltider, 1 fruktmåltid og 1 flaske. Nå har den første tanna kommer, så jeg tenker å begynne å gi han brød temmelig snart.

Hvordan er det med din baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi akkurat begynt med brystavvenning på natta og det går egentlig veldig bra. Skreik i 40 minutter den første gangen hun ikke fikk pupp og etter det har det vært bare litt småsutring og har slått seg til ro med smokken. Hun sover da fra sju til sju på eget rom. Får pupp med en gang vi står opp og grøt etter at hun er stelt. Har lenge prøvd å venne henne på noe annet enn grøt, men det vil hun ikke ha! Så her går det i 2 grøtmåltider per dag. Har ikke fått noen tenner enda. Synes det er lite, men hun vil ikke ha mer mat enda. Hun sover 2-3 dupper på dagen.

Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Så flink både hun og dere er! Noen netter skriker han til han får flaske, jeg har ikke klart å gjennomføre avvenning enda... men snart! ;)

Skrevet

Ja vi prøver iallfall, men jeg har funnet ut at nok er nok og at det ikke er fordi at hun er sulten hun vil ha pupp om natta, mest for kos. Men man må betemme seg og ikke gjøre det halvhjerta. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...