Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Er så spent på når det skjer noe her.. Har mens termin 16.mai, Ul-term 22.mai. Dette er mitt andre barn. Vet at tid er noe av det vanskeligste å si noe om, men får du opp noe som kan gi en indikasjon på når fødsel skjer og ev fødselsforløp.

Jeg selv er født 300572

Mhv meg :)

hei vennen,

fikk meg leilighet i går, så er i lykkerus!! lurer på om du ser om jeg får største inn på skolen jeg ønsker, hun er født 291005

og om jeg finner meg noe passende jobb vikariat i området til høsten :)))

080377

takker og bukker søtnos ♥

Annonse

hei ! ! !

jeg er født 030482 og lurer på om jeg får jente eller gutt og om jeg kommer til å få barnet før termin denne gangen også, fikk omtrent fire uker før termin forje fødsel, det er noen år siden nå. Har termin i september og lurer altså på om jeg får et augustbarn!

TUSEN TAKK <3

mvh

Annonse

jeg vil gjerne bli spådd :)

jeg lurer på når gullet blir født og om fødsel blir ok?

kanskje du kan se om jeg og samboer kommer til å bli bedre på kommunikasjon??

jeg har termin den 23.05.2011 og jeg er selv født den 25.05.81

hei! eg vil gjerne bli spådd :)

eg er født 0609 1984.

Eg lurer på hva som gjemmer seg magen, en liten gutt eller jente?

Er nyskjerrig om du også kan se hva tid eg føder, mens termin er 19 aug, men ul tremin er 4 sept.

Lurer også på hvordan fødselen kommer til å bli, dersom du kan se det. Det er ikkje et must :)

På forhånd tusen takk :D

hei..er_faktisk_gravid.

da har jheg sett litt på deg..

får inn gutt på deg jeg..så tror du har en gutt i magen..får opp tvillinger?mulig to tette jeg ser..

ja fødselen går fint den...

får opp 25 aug på dagen babyen kommer..han har det travelt med å komme ut for å hilse på mamma og pappaen sin..

en liten gutt ser jeg..48 cm veier 2998 gram..mulig han er så liten for de de er to:-)..får opp to gutter..

hei solskygge...

er du gravid nå?

får opp fruktbarhet nå jeg..får lyst til å gratulere deg..mmmm..om du ikke er gravid nå er det rett rundt hjørnet ..neste pp i så fall føler jeg..

ser du får gutt..

klem solrose1

Hei, hei:) Jeg har ropt på deg med en tråd litt lenger ned på sida, men legger inn spm mine her istedet, så kan du se om du har tid:)

Fdato: 280881

Har termin 17. juni og lurer på om du kan se når babyen tenker å komme? Evt også litt om hvordan fødselen blir?

Jeg lurer også på om du kan se når jeg er heldig å finne meg en ny jobb (den jeg har nå mister jeg ved permstart om 3 uker...) og evt innen hva?

Det var vel i grunnen det jeg lurte på!:) Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...