Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, mandag 2 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 1 dag på overtid og føler meg litt motløs. Hadde ikke forberedt meg på dette, så idag blir dagen for mental omstilling ;) Skal på overtidskontroll søndag 8 mai, men håper jo noe skjer før den tid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i DAG <3 <3 <3 Nu må babyen min komme... E så spent på hvem som bor i magen min :-)

Skrevet

5 dager igjen til ultermin.

Menstermin er i dag :)

Skrevet

-4 dager over termin - nå må han gjerne komme ut!!

Skrevet

Her er det plutselig berre tre dager igjen :0) Regner med å gå godt over termin, men har nok uansett maks to veker igjen då. Juhu!!

Har kontroll på sjukehuset på termin, so håper at noko skjer før det ;0)

Skrevet

6 dager!!! Og har sovet i hele 2 timer i natt!!! Fra kl 06 til 08... Jeg vil sooooooveeeeee!!!!

Skrevet

Termin i morgen og INGEN tegn til fødsel....:((((((((((

Skrevet

4 :) har vært våken med maserier i hele natt som nå har gitt seg...Forbereder meg på overtid jeg altså...

Skrevet

20!

Drøyer nok en stund til, men merker at går og småventer på den lille hver dag nå..

Skrevet

84 dager her....sukk! Har vært vond hele svangerskapet så nå er jeg dritlei. Men det er bare å smøre seg med tålmodighet, enda en god stund igjen til termin!

Skrevet

21 dager til ul-termin, 17 dager til menstermin og 14 dager til når jeg har en liten plan om at hun skal ut:) ja, særlig hvor jeg kan planlegge det, men hadde vært kjekt med bursdag 16 mai for da har hun fri bestandig dagen etter:)

men om man legger til 14 dager overtid så blir det vel 35 dager igjen....

Skrevet

2 dager igjen. ingen antydning til noe. Hadde 2-3 cm åpning fredag - men det kan en jo gå med lenge så hjelper lite det.Håper på fødsel i løpet av uka. I mellomtida er det bare å finne på mest mulig tidsfordriv så dagene går fort: )

Skrevet

29 daga til ultermin og 24 daga til menstermin :D

Skrevet

11 dager til UL-termin. 9 dager til mens-termin. Håper d skjer noe snart.......er sliten og lei :-( . Maserier, trøtt og kvalm :-(

Skrevet

5 dager igejn til ultralyd termin og 2 dager igjen til menstermin.. Venter i spenning nå! Hvem er det som har bodd i magen min i snart 9 måneder..

Skrevet

-2 dager og håper hu kommer snart...

Skrevet

4 dager igjen :)

Håper han titter ut innen det iaf :)

Skrevet

25 dager til planlagt KS, men 33 til ul termin.

Skrevet

2 dager igjen til ul termin <3

Skrevet

46 dager igjen, og føler tiden snegler seg av gårde her... Er fryktelig lei og ønsker bare alt vel overstått, men får holde ut litt til;) Jeg er iallfall IKKE motivert for overtid, så her er det bare å melde sin ankomst seinest på termindatoen, altså;)

Skrevet

9 dager igjen til ul termin og 12 til menstermin... Hun er veldig velkommen i løpet av uken:)

Skrevet

22 dager, men det føles som en evighet til;-)

Skrevet

53 dager til UL termin, 47 til mens termin. så er snart høygravid om ikke annet :P men det føles som jeg er i uke 38 nå, så håper hun kommer 2 uker før termin :)

Skrevet

4 dager til tidlig ul termin..

9 dager til ord. ul termin..

10 dager til menstermin..

:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...