www.sovehjerte.no Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Vel, som jeg har forstått det så er kynnere trening av livmoren som gjør magen stenhard. Mens maserier er rier uten virkning. Og for meg så føles maseriene ut som regelmessige kynnere med sterke menssmerter. Maseriene har ingen virkning på åpning av livmorhalsen. Altså bare slitsomme lurerier Jeg kan for eksempel ha kynnere hele dagen, mens maseriene mine helst kommer etter sex... Muligens kronglete forklart... Kanskje noen kan bedre?
A_K Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2011 Ok, takk for svar men hvis maseriene er smertefulle og regelmessige, hvordan kan man skille mellom dem og ordentlige rier?
www.sovehjerte.no Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 hmm... Er det skikkelige rier så øker de i både hyppighet og intensitet Altså de gir seg ikke. Mens maserier gir seg og dabber av Vet at det nok ikke er mye til hjelp, men det er slik jeg har forstått det. Har (dessverre) hatt masse maserier som aldri blir rier selv, så jeg har fortsatt ikke kjent skikkelige rier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå