Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva jeg skal gjøre!? Har hatt litt vondt i bekkenet siste ukene, men idag har jeg såvidt klart og bevege meg. Kjenner at hodet presser godt, hatt litt vonde kynnere, magen har vært hard og ta på. Vet ikke om vannet har godt, men i går kveld da jeg gikk på do føltest det ut som det fosset ut, men kan ha vært bare urin, jeg måtte sånn tisse. Har hatt utflod i hele svangerskapet, men i dag var de litt slimete i bindet. Nå føler jeg meg rett og slett åpen nedentil og skikkeligt menssmerter.. Er det bare sånn det er? Er førstegangs fødende, og termin 18 mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt hende det er noe på gang! :)

Lekker du tror du? Hvis vannet går vil du som regel fortsette å lekke siden kroppen stadig produserer nytt fostervann. Smerter, kynnere og ubehag kan være et tegn på modning, at latensfasen er i gang. Dette er første post i fødselsforløpet og kan vare fra timer til dager eller uker. Alt ettersom...

Lykke til!

Skrevet

Ja, tror kanskje jeg lekker, er våtere i bindet nå enn før... Har hatt sinnsyke menssmerter siste ukene, men først i dag føler jeg meg 'åpen'.. Vet ikke om en skal ringe føden. Men kanskje best og prøve å få noe søvn istedenfor :-) det skjer jo vel ingenting før riene kommer alikavel:-)

Tusen takk!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...