kokosyklus Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Dette tar helt av, jeg vet snart ikke hvor jeg sakl gjøre av meg når det starter. Og er bare i uke 33.. Natt til å går drømte jeg at jeg hadde trehjulsykkelen til storesøster i magen. Må ha vært ekstremt mye liv store deler av natta. Var helt utslitt da jeg våknet. Lett å samle krefter til fødselen... )
prøverigjen:) Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 hihi det var litt av en drøm;) er slitsomt med all den aktiviteten av og til;) har det sånn selv av og til, men ikke hver dag...
2små,rosa&blå Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Ja.. Her er det likt som hos deg... Like før jeg ser foten på utsia, hehe...
kokosyklus Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2011 Det går heldigvis i perioder. Skal ikke klage, jeg vet jeg kommer til å savne magen og spenningen. Det er bare litt vondt innimellom:) Mitt siste svangerskap ble en drøm, og all sparkingen er jo så positivt. Men hva med å snu døgnet bittelitt og legge aktiviteten til dagen? Det stemmer jeg for;))
prøverigjen:) Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 hihi fikk et fotspark i dag;) er såååååå rart;) fantastisk;) pleier å bli vekket rundt 0500hver natt av endel baling, de får sine egene rytmer inni der;) rart....hihi
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Her er lillebror utrolig livlig - kan ikke huske at førstemann var like "ille" på innsida. Jeg har visst en veldig aktiv krabat innabords, siden jeg opplever slik sinnssyk romstering over lange perioder hver eneste dag - HELDIGVIS er det omtrent kun på dagtid:-) Får bare tåle det selv om man kan bli litt oppgitt innimellom, og så bare håpe poden fortsetter med å sove natta igjennom når han vel er kommet på utsida;-)
kokosyklus Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2011 Du sier noe, jeg har og mest aktivitet på kvelden, frem til rundt 12 på natta. Så sover jeg hele natta. Mulig han er våken men jeg merker ikke noe til det iallefall. I går holdt han på i nesten fire timer før jeg la meg:) Lurer på hva slags unge som kommer ut denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå