Elvegris Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Skal på ultralyd i morgen, er antagelig sånn midt i uke 12 omtrent. Var også i uke 7 og så hjertelyd da. Har i mellomtiden mistet alt av symptomer, langt tidligere enn jeg gjorde i mine to tidligere svangerskap. Så er ørlite grann spent på om det fortsatt er noe som vokser og lever der inne... Håper jo det, siden jeg ikke har hatt antydning til blødninger. Men litt engstelse kjenner jeg jo på. Blir fint å få det avklart! Måtte bare si det høyt til "noen"
*Miss Flua* Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Jeg skal og imorra! Men er bare 7+1 da... Veldig spent på om jeg kan se noe der inne jeg også. Masse lykke til!! Blir nok fantastisk å se en liten baby inni der :)
*Lissja* Skrevet 2. mai 2011 #3 Skrevet 2. mai 2011 Håper du får se en liten sprellemann;o) Få høre når du er ferdig da:o)
My73 Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Skal også på ul i dag:-) Masse lykke til dere 2 også:-))
Elvegris Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2011 Fikk se en bitteliten sprellebaby; livlig og fin! Veldig moro. Så da får vi tro det går bra denne gangen også Lykke til, dere andre også!
LeMaRa Skrevet 2. mai 2011 #6 Skrevet 2. mai 2011 Ååå så bra!!!! Skal på tidlig UL den 19. vi da, så venter noe veldig.... Veldig spent på om alt er bra der inne... Litt engstelig for at det skal ha festet seg feil, har skjedd en gang før (og min mor har mistet 2) så er litt bekymret kjenner jeg. Har to friske barn så håper at denne gangen også går bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå