Gå til innhold

hvilken morsmelk erstatning bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken morsmelk erstatning bruker dere?

for dere som bruker erstatning da :)

lurer på hvilken folk er mest fornøyd med?

vi bruker nan1 men vet nå ikke helt hva jeg synes, hun år det i tillegg til min morsmelk men sliter med luftsmerter, hun er 6 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble mest fornøyd med collett, brukte nan h1 (eller no) før men den fikk han bare mageknip av. Ellers var Hipp også veldig bra

Skrevet

Brukte først nan pga vi hadde så god erfaring med den fra eldste. Men, gutten våres fikk skikkelig utslett i ansiktet. Byttet til HIPP men da fikk han endel luftsmerter. Da vi endelig begynte med Collett ble alt bra. Man må bare prøve seg frem til den som passer best for babyen din :)

Skrevet

Vi bruker Hipp. Med eldsteman begynte vi med Nan, men likte ikke lukten av den og han gulpet også en del. Prøvde så Småfolk, men da gulpet han enda mer og det som kom opp luktet skikkelig spy så vi kom oss ikke gjennom den første pakken en gang. Så prøvde vi Hipp og da avtok gulpingen en del så da holdt vi oss til den og så ikke noe poeng i å prøve Collett engang.

Da minstemann måtte over på mme gikk vi bare rett på Hipp siden vi var så fornøyd med det sist, og vi er i allefall fornøyd med det nå også.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Brukte nan, men den kom opp igjen medengang.. så semper, mye bedre, men ikke bra nok.. fikk konstantert kumelk allergi så nå bruker hun neocate den er kumelkfri og eneste hun kan ha.

men ellers var jeg superfornøyd med semper :)

Skrevet

Vi bruker nan og er fornøyd med det. Aldri hatt noe problemer. Han fikk det allerede på dag 3 på sykehuset.

Skrevet

Nan bruker vi, og er veldig fornøyde. Aldri vært noen reaksjon på den, og mini gulper aldri. Han fikk også nan fra dag 3 på barsel.

Skrevet

Vi bruker Nan. Da gulper han som besatt, men det gjør han av alt. Og Nan er det som fungerer for magen hans. Alt annet har gitt magevondt.

Akkurat startet på Enfamil nå da, men mistenker at også det gir magetrøbbel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...