Mini09&Lille12 Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Noen med erfaringer med å være gravid i syden? Vi planlegger baby nr 2 i heimen nå men skal til syden i juni. Litt redd det skal bli oppkast og besvimelser. Men vil gjerne ha tidlig vårbarn, men det er jo ikke sikkert vi får til før vi reiser eller da. Men noen som har vært gravid i syden tidlig? Hvordan var det?
NostraStoria Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Er du fin i formen så er det ikke noe problem å være i syden. Selv hadde jeg kraftig bekkenløsning fra tidlig av + jeg ble utrolig svimmel av varmen. Så måtte gå rundt med en stor flaske vann og drikke mye og ofte. Jeg valgte å holde meg hjemme i år siden jeg er gravid igjen. Venter til neste år
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #3 Skrevet 4. mai 2011 Det er ikke noe problem:) Jeg bor i "syden" og ble gravid i Asia og hadde ikke noe problemr med noe av det. Det eneste er at du maa vaske salat i antibakteri vann, eller droppe salaten og spise ting som er stekt, kokt eller du kan skrelle:) Sett deg under en parasoll og nyt ferien:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2011 #4 Skrevet 4. mai 2011 Jeg har en venninne som ventet februarbarn og var gravid i syden sommeren før. Hun var konstant kvalm de to ukene hun var der og de hadde fått en elendig leilighet med dårlig utluftning... Sørg for at du kommer til et sted hvor det er lett å finne en plass å hvile deg, samt god standard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå