Gå til innhold

Bruker dere eggløsningstest eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 5 pp, har ikke brukt eggløsningstest til nå. Har regelmessige sykluser og regelmessig sex så jeg ser liksom ikke helt poenget. Men kanskje jeg tror jeg har eggløsning på feil dag?! Ikke godt å vite..

Har blitt gravid 3 ganger før (2 barn og en SA), 2 av gangene på 1 forsøk så jeg forstår ikke helt hvorfor jeg ikke blir gravid! Er 29 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve el for første gang om ca to uker =) Spennende tid i møte for oss som prøver =)

Lykke til når du skal prøve =)

Skrevet

Denne pp har jeg brukt el-tester ja..har lange sykluser og ikke helt stabile, så ante ikke når el var :/ Fikk positiv el-test ca 2 uker etter mensen, men tydeligvis fikk ikke kroppen til å slippe egg, for fikk positiv el-test når jeg trodde jeg hadde ikm også..Er på dag 38 i syklusen nå, og tester fortsatt med el-tester for å ha kontroll på om den prøver på nytt :)

Skrevet

Jeg har 3 barn fra før og brukte neste 1 år med førstemann,ingen pp på 2.mann og 5.pp med 3.mann.Nå prøver jeg på nr 4 og hopper i 8pp når tr har reist.JEg har brukt eltester 3 mnd,men synes ikke de er så nøyaktige.HAr man reglemssig sex,2-3ganger i uken skal det egentlig være nok.Jeg har gått til innkjøp av Clearblue fertilitetsmonitor jeg nå for å se om el virkelig er når jeg tror.Mine syukluser er stabile,men varierer fra 30-23 dager og det utgjør jo en del med tanke på å treffe el.

Du skal se at det klaffer snart:)Jeg er foresstn 28,blir 29 i des.

Skrevet

Jeg har ei jente fra før brukte ikke eltest da, var nok bare heldig iogmed at vi ble henvist til ivf. Prøvde ut eltest nå og fikk positiv g-test på første pp med eltesting! Dessverre mista jeg. Men er nå på ny runde med eltest. Håper det går brA denne gang :-) eltesting ser ut til og funke for vår del. Har billigtest og cb eltest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...