Gå til innhold

Du som bestilte slankeplaster for en tid tilbake, eller andre som har prøvd, funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å gå ned før bikinisesongen, og tenkte på å prøve dette i tillegg til Grethe Roede, hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig funker det ikke!! Tenk deg om! Det er like effektiv som "slankesåler" til å ha i skoene, den ultimate slankebuksen og andre tulleprodukter. Det er laget for å lure feite desperate folk som gjør hva som helst for å gå ned i vekt. Grethe Rohede er en god ide, evnt kombinert med nye joggesko! God tur!!

Skrevet

Men det er jo flere som sier at dette skal funke. Er vist noe sjøgressgreier i det som gjør at søtsuget går ned, og det skal da resultere i vekttap. Tenkte det kunne hjelpe med mindre søtsug når man er på GR kur.

Noen her som har prøvd?

Skrevet

Vil kun virke hvis du plastrer det over munnen... prøv kognitiv adferdsterapi - når spiser du godteri, hvilke følelser, bla,bla,bla og hvordan snu det. Vips!

Lykke til.

Skrevet

Hei.

Jeg skrev om dette for en stund siden og har nå fått varene. Jeg har gått på dette i 4 dager nå og jeg synes jeg merker mindre fråtsebehov. Går ikke på noen kur ved siden av, men spiser som normalt. Har ikke gått ned noe enda, men jeg skal komme tilbake til deg når det har gått en mnd.

Jeg synes ikke at 450,- er for mye å kaste ut vinduet hvis dette kan hjelpe meg, men skjønner at folk er skeptisk, det er i grunnen jeg også, men i værste fall har jeg bare tapt litt penger.

Dette står det om innholdet på hjemmesiden til Shapepatch:

"...Forskning har vist at vi føler sult når vi mangler bestemte næringsstoffer i kroppen. Sjøtangekstrakt inneholder 66 næringstoffer som tilfredstiller disse behovene. Dette fører til at hjernen registrerer tilførselen av disse stoffene og fjerner sultfølelsen, og erstatter den med en behagelig metthetsfølelse. Effekten av dette blir at kroppen tilpasser seg det kaloribehovet den reelt sett trenger. I tillegg er det det bevist at sjøtang øker forbrenningen i kroppen og samtidig gir den mer energi. Ved å bruke sjøtang vil du fortsatt ha normal matlyst, men du vil spise mindre av alt..."

Skrevet

Det som 18:48 beskriver her er placeboeffekt. En tror at det skal virke, derfor gjør det det.

Hvis du skal dempe søtsuget så vil krom-tilskudd være effektivt, og det er til og med dokumentert langt grundigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...