megh Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 I dag (uke 30) har jeg hatt mye kynnere hele dagen. Og det har vært forholdsvis hyppig i hele kveld. Ikke direkte vonde. (har født før, og det er IKKE så vondt som de første riene jeg hadde) Men syns magen har vært mye hard helt fra ganske tidlig. Kjenner godt med liv. Noen av de har vært med mensmurring i tilegg, men det fleste har vært uten. Burde jeg sjekkes? Eller skal jeg bare avvente. Jeg vet ikke hva som er lurt. Har vært på føden før på grunn av smerter i magen. Og vil liksom ikke være en som maser så veldig. Men jeg fødte tre uker for tidlig første gangen.
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Dette kunne vært meg som skrev, eneste forskjellen på det du skriver og det jeg skriver er at jeg er 35+4 idag. Sist startet fødselen 36+6, så er litt redd for at det var det som skjedde med meg idag. Jeg har hatt sterke kynnere med tak i ryggen siden kl 14 idag. 10-12 min mellom. Men jeg la meg og slappet av, og da har det roet seg. Skrev en tråd lenger ned her om å ringe føden, jeg vurderte sterkt å gjøre det i sjutida i kveld, men har som sagt roet seg nå (og skal på kontroll i morgen tidlig uansett). Men det er jo greit å ta en tlf også. Ei venninne drøyde for lenge med å ringe og kom inn med så mye åpning at de ikke fikk stoppet det, og hun var kortere kommet enn deg. Ikke særlig stas å føde så mye før termin. Men altså, jeg ringte ikke nå i kveld fordi det ga seg etter noen timer i ro på sofaen og fordi jeg likevel skal på kontroll i morgentidlig. Men jeg var veldig i tvil, og det skal ikke mye til før jeg ringer i løpet av natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå