Gå til innhold

kjære alle som spår, kan dere se hit?:-) ser tilbake om noen vil det :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff jeg får ikke inn noe før senhøsten jeg altså vennen, men aug/sept kommer inn som noe viktig. Skal dere på utredning eller skal du begynne med noen medisiner? Vet jo du har prøvd lenge nå... :-/ Skal prøve å se på deg en annen dag også for å se om hodet er mer påskrudd da :-)

Hva med meg da, ser du noe baby på meg?

Klem

Annonse

bedre sent enn aldri ;)

ja, jeg skal til en spesialist på tirsdag faktisk siden jeg ikke har hatt mens siden januar :( men håper jeg får begynne på pergo :)

akkurat nå må du nokk vente litt, men men det blir nok 2012 baby på deg :) fikk opp okt/nov på deg :)

men krysser fingrene for at det skjer før ;)

Se der ja, da håper jeg virkelig du blir tatt alvorlig og at du får den hjelpen du trenger! :-)

OI okt/nov? Åneidudæven, da er kyskhetsbeltet på ja :-))) HAdde jo siste pp i mars jeg og hadde aldri fått max på monitoren som a indikerer el, men så nyppet vi for 1 uke siden og når jeg tisset på den fobannete pinnen litt etterpå så slo den jaggu ut på max! Så dette r faksitk første gang jeg har hatt el på 5 mnd og en mnd etter at jeg avsluttet min 2 årige prøve periode, så dette ble ufrivillig en xtra omgang så jeg håpet at skulle det skje så måtte det bli nå :-) For å vente på tr og få hjertet sitt knust hver mnd i 2 år når jeg har 2 andre barn jeg kan nyte livet med, det orker jeg rtt å slett ikke mer - og de fortjener bedre de også :-) Så etter denne tanta så er det kroken på døra :-)

Og du har helt sikkert riktig, for sånn flaks har jeg ikke at det kunne skje, er ikke fødd under den stjerna jeg :-)

Annonse

hehe :P har ikke komt til 2 året selv, men snart et år siden jeg mista! og å bli knust av de hersens g.testene hver mnd er noe dritt! :P

heldigvis har du 2 andre gullklumper som du kan kose deg med :)

satser på at jeg får hjelp ja :)

har hørt han er veldig flink han som jeg skal til :) så det er jo litt betryggende :)

nei, nå må jeg steke ferdig resten av knekkisene! brente første brettet siden jeg satt her å tasta :P

god natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...