Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid og er sjeleglad! Hvis alt går bra (*krysser fingrene*) så har jeg termin tidlig i januar 2012.

Jeg har nettopp flyttet til Trondheim og har kun de på jobben å være

'sosial' med, kunne veldig gjerne tenkt meg å bli kjent med andre i Trondheim som også har små barn eller som venter barn. Synes dette er ei så spesiell tid, og vil gjerne ha noen å dele erfaringer med.

Har du lyst til å treffes, ta gjerne kontakt! :)

Hilsen meg, 28 år gammel

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143185572-andre-gravide-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for gratulasjon og gratulerer til deg også :) Er jo litt tidlig ennå for meg da, bare kjæresten min og dere her inne som vet om det ennå... ;-)

Så koselig at du vil møtes! Et treff hadde jo vært kjempekoselig! Håper at flere reagerer, hadde jo vært artig med mager i all slags størrelser ;-)

• 2 uker senere...

Heisann :)

er fra trondheim eller er fra nord-norge, men har bodd de siste 3årene i trondheim :) er bare 5+3 idag så er enda litt tidlig, men regner med dette går bra :)

men jeg vil gjerne møte andre som er i min situasjon, for å skravle litt, min kjære stakkar begynner vel sikkert å bli lei alt baby-snakket :) hehe

Men si ifra, jeg er med :D

• 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Hei alle sammen!

Er veldig ny innpå her, men slenger meg med på tråden!

Er 27 år og venter min første i midten av januar. Har svært få venner med barn i Trondheim, og har veldig lyst til å bli kjent med andre soon-to-be-mammaer i området, og ikke minst treffes for trilleturer, kafe, dele erfaringer, etc.

Flytter snart til sørsiden av byen.

Ta gjerne kontakt! :o)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...