Gå til innhold

NÅ trenger jeg litt oppmuntring dere.. :(

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Muffins

Her går jeg på min 4. dag på overtid, og alle rundt meg, inkludert meg selv og dere spåjenter har tatt feil dato for fødsel :( Føler meg skikkelig deppa nå!

Føler at alle maser og spør hele tiden og kommer med råd for å sette i gang.. Skjønner at folk bare vil meg godt, men akkurat nå er det kanskje litt ro jeg trenger. Tror faktisk dette stresset med å føde før termindato har forsinka fødselen min.

Er det noen av dere som har noe lurt til meg i sikte?

Noen nye syn, kort eller visdomsord? Jeg trenger det

virkelig mer enn noen gang! Er såå lei av maserier som

ikke fører til noen ting, og bare dabber av ;(

Klem fra en frustrert

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke at jeg har tatt så feil på datoen, så nå prøvde jeg noe annet :-) Jeg skrev opp tallene fra 1 - 6 og førte hånden min over dem med lukkede øyne. Kjente det virkelig brant i håndflaten min og da satte jeg ned fingeren på det stedet det brant og da ble 3. Så da justerer jeg datoen min til 3. mai

Og om det betyr noe når det gjelder deg og din fødsel i nær fremtid vet jeg ikke, så har jeg tenkt fryktelig mye på deg i dag, enda jeg har vært ute og gjort ting og ikke her inne ;-)

Men som regel når jeg får det sånn, så betyr det noe så jeg krysser fingre at tallet 3 også kan være 3 i natt....selv om jeg spurte om dato da :-) Og nå også når jeg skriver her så blir jeg noe sinnsykt varm i kinnene og sitter og åpner munnen for å strekke huden som om jeg var solbrent og jeg driver å justerer rumpen og skyter magen frem for å avlaste(?!) ryggen og her jeg sitter på en myk stol, slank og uten mage men finner rett å slett ingen komfortabel stilling å sitte på(masserer også den ve skuldra/nakken men det har kanskje ikke noe med deg og gjøre altså)... dette er så rart :-)

Jeg ønsker deg alt mulig 'vondt' nå fremover :-)

Klem

Gjest Ms. Muffins

Hehe, tok jo innmari feil selv også, så tror det her er en liten luring! Hmm, spennende måte å gjøre det på!:)) Dette burde jeg ha testet selv også, for jeg kan ta innmari feil av dato noen ganger, og det kjenner jeg skuffer meg litt.

3. Mai er jo ikke så altfor lenge til, og akkurat dagen før overtidskontroll regner jeg med :)

Så koselig at du tenker på meg, Athina, det hjelper meg mye!:)

Har hatt endel vondt i skuldra/nakken på venstre side de siste par dagene, sikkert pga stresset jeg selv påfører meg :/

Ryggen er et kapittel for seg selv, haha :D

Du er en knupp, du vet det? :)

Tusen takk for at du gjør dagene mine lettere!:))

Klem fra

Næ, så koselig at jeg gjør det da! :-)) Og det er godt å høre at det kroppslige kommer fra deg ellers så hadde jeg begynt å spekulert her ;-)

Og husk at når det gjelder den 3. mai, så kan det være at det er der det starter for så å gå over i den 4. altså for som sagt jeg har aldri gjort det på den måten før :-) Men resten av måten ting starter og blir, det står jeg for :-)

Du skrev noe i den andre tråden min som jeg må svare på også, husker ikke hva det var så jeg svarer der :-)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...