-mtp- Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 kan se på 4 stk i kveld Logger nok av i 22 -tiden så må vere før det
junijente_med_3søte Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 hei tror du jeg kommer til å arbeide med undervisning, evt når??? Har vært litt vikar på en barneskole og tenker på å ta pedagogikk fra høsten........ født 060668 Du har sett litt på meg før og så en ny jobb fra høsten.
-mtp- Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2011 J, får opp ny jobb på deg fra høsen av, men tror innen samme yrke.. Men dette er ikke en fast jobb, deltid kansje men får opp at du jobber ganske masse du kommer til å ta dette studie fra høsten av
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Hei kan du se på meg??? Hva tror du skjuler seg i magen min og kommer jeg til å være sykemeldt lenge?? ( Litt lei av plager og vondt allerede ) Og hvordan ser kjærligheten ut?? Jeg født 190689 han født 140684
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Jeg og min kjære har hatt en ganske stor uoverensstemmelse i går kveld/natt... Ser du noe om hvordan vi løser dette? Tusen takk! 150576
-mtp- Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2011 får opp mai på deg, men mulig ens det er fødsel neste år eg får opp
-mtp- Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2011 -Anonym- Får opp gutt på deg.... Får opp sykemeldt resten av svabgerskapet... kor langt er du på vei? får opp noe med oktober/november men det kan vere så mye kjærligheten, har dere alt bra eller kan det vere noe komflikter inni mellom?
-mtp- Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2011 -♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥- en aldri så liten/stor krangel forsterker forholdet mellom dere.... Dette kommer til å løse seg ganske bra, men kan vere godt å ha det litt slikt dere har det no inni mellom Får opp at det kan ligge en anper steming i huset deres nå i noen dager for HAN tar insjatove om å snakke helt ut Tror han må få litt tid å tenke så tar han insjatve selv og snakker
lille+desembergull<3 Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Hei ! Først tilbakemelding! Fant ikke mitt gamle innlegg.. men jeg spurte om jeg fikk gutt eller jente.. du så gutt, men ul viste jente Men lurer på om du kan se noe angående fødsel.. om jeg får rundt termin, før eller etter? jeg er født 250790 og har termin 3 sep.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Har gutt fra før men vet ikke om det har noe å si ?? Hadde igrunn trodd det skjulte seg jente i magen pga alle plagene jeg har hatt med kvalme og brekninger siden jeg ikke var kvalm en eneste gang med gutten min Hmmm terminen min er 9november Spennende... :) Det er en del konflikter ja som blir løst fort altså å ikke noen verdensproblemer, det er liksom bare sånn forholdet er Tuuusen takk for svar:) Hilsen jente 190689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå