Gå til innhold

Ringe føden, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rask til å si til andre at de skal ringe føden hvis de lurer på noe, men når det kommer til meg selv kjenner jeg at jeg holder igjen. Bør jeg gjøre det? Saken er slik:

Er 35+4 idag, hatt kynnere som også sitter i korsryggen med 10-12 min mellomrom siden kl 2 i ettermiddag, de varer rundt 1 - 1,5 min, og altså ca 5 timer nå. Det gjør egentlig ikke vondt, men det gjorde ikke de første riene sist heller.... Hører også med at forrige gang startet fødsel i uke 36, så er ganske nærme tidspunktet for det nå.

Bebisen ligger fortsatt i tverrleie, og jeg er på ingen måte gira på fødsel nå. Eller, blir jo KS, skal ha planlagt KS 27. mai. og vil ha henne i magen til da. Er på ingen måte ferdig å ruge nå! Men når man har rundet uke 35 lar man det vel bare gå sin gang?? Vits i å ringe? Har 5 min til sykehuset, så har jo ikke travelt på noe vis, men litt krise hvis vannet går når hun ligger som hun ligger iflg gynekologen. Da må jeg komme med en gang... men vanner har jeg ikke sett noe til ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ringt ! bare for å høre hva de mener..... Jeg har hatt en del kynnere i dette svskapet, og de vil sjekke om barnet har d greit når d er så mye sammentrekkninger :)

Skrevet

Sist jeg var gravid hadde jeg så mye kynnere som dette fra rundt uke 20-25 en gang, men de var ikke helt som dette. Denne gangen har jeg nesten ikke hatt kynnere i det hele tatt. LItt overraskende, for jordmor mente jeg kunne regne med flere og vondere denne gangen. Men det har jeg altså ikke hatt - før nå. Er nok litt mer panikk for at ungen skal komme nå, mer enn at jeg har vondt og sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...