Gå til innhold

Når begynte deres små å kunne holde en leke og putte i munnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke med jenta.. Gutten er 3 mnd nå og har ikke akkurat så godt grep om lekene han får:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt var ca 3 mnd. Nå er han 3,5 og holder lekene selv (med varierende grad av kontroll :P ). ALT skal inn i munnen :)

Skrevet

ca 2,5 mnd. Han er nå 3,5 og snur seg etter lekene å henter de med hendene :D

Skrevet

Min er 11 uker og har begynt å daske bort i lekene sine, strekker seg etter de. Noen tendenser til å ta de til munnen nå. Blir frustrert når han ikke rekker frem til de.

Skrevet

Man skal være forsiktig med å sammenligne babyer, da det er store variasjoner innenfor normalen;) Men her begynte babyen å ta leker å føre til munnen når han var bare litt over 2 mnd, han er litt over 3 mnd nå, og har veldig god kontroll på øye-hånd koordinasjonen.

Vi begynte å bruke babygymen når han var 6 uker, og det tok ikke mange dager før han begynne å daske borti lekene.

Skrevet

Min er 3,5 mnd og skjønner ikke at han skal åpne hånda for å få tak i lekene. Han ligger å slår på lekene på babygymen, men tar ikke tak i de.

Han ble født for tidlig da, om det har noe å si....

Skrevet

Begynte ganske sent her i gården tror jeg, først nå at jeg ser han strekker seg godt etter lekene og når han får tak i de er det rett i munnen :D (4mnd og 9 dager nå)

Skrevet

Husker ikke helt nøyaktig, men det var ganske tidlig. Tror hun var 2 mnd ca?

Her kan du se hva som er vanlig;

http://www.lekegrinda.com/det01.shtml

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...