Gå til innhold

33+0 og sliiiiten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er nr. 2 og merker att det tar på å ha en 2-åring som må leveres og hentes i barnehage vær for så å komme seg jobb selv. Har begynt å få mye kynnere og er generelt sliten. Kan ikke huske det var slik sist, da var jeg i super form hele til dagen han kom. Når orker jeg knapt gå en tur. Har en rolig jobb der jeg sitter på kontoret hele dagen, så jobben i seg selv er ikke slitsom, er mer det att jeg må opp grytidlig hver dag for å levere og komme meg på jobb. Mannen har ang reisevei til jobb og reiser før vi har stått opp. Travelt. Gleder meg så mye til permisjon, da skal jeg bare slappe av.

Men hvor langt skal man "presse seg". Har vurdert å ringe lege nå til uken, men vet liksom ikke hva jeg skal si. Kynnere i seg selv er jo ikke farlig, å være sliten er jo ikke farlig. Alt er bare veldig travelt. Noen råd? Flere som er så langt med småbarn i hus som fortsatt jobber 100%?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen skam å sykemelde seg nå helt på slutten, selv om man 'bare' er sliten.

Snakk med legen imorgen den dag.

:)

Skrevet

Kanskje greit å sykmelde seg nå? Om du har det sånn mener jeg?

Jeg selv jobber ikke. Ikke annet enn alt av husarbeid,middagslaging og hjelper til litt med å pusse opp i huset vi skal flytte inn i.

Har 2 barn selv og jeg leverer de i barnehagen hver dag og henter de. Bortsett fra torsdagene,da er de hjemme med meg.

Eldste blir 5år i september og yngste blir 3år i slutten av juni.

Jeg er 31+6 på vei i dag,med tvillinger.

Klarer meg helt fint,men så er jeg jo ikke på jobb heller da. Gikk ikke helt å jobbe i skobutikk med fullt i kynnere + kraftig bekkenløsning og ryggproblemer.. Så måtte bli hjemmeværende fra uke 13.

Ønsker deg iallfall masse lykke til :)

Er ingen skam å sykmelde seg iallfall :)

Skrevet

Jeg er 33 uker på veg i dag og er drit sliten, har en aktiv gutt som blir 2 til sommeren. vil egentlig bare ligge i senga å sove hele dagen. men må opp å levere i barnehagen, lufte bikkja, gjøre ditt og datt. mannen min jobber på sjøen så han er ute nå sånn at han kan være hjemme når ting begynner å nærme seg. jeg ville ikke nølt et sekund med å sykemelde meg, nå er jeg hjemmeværende siden mannen er så mye borte på jobb at vi vil ikke barna skal være i barnehagen hele dagen. men jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten de få timene med fri om dagen der poden er i bhg. JM sa til meg sist kontroll i forige uke at det var veldig viktig å ta det med ro siden jeg oxo er plaget med mye kjynnere som har økt på i de siste ukene. vi vil jo ikke at ting skal skje alt for tidlig. tenk litt på deg selv og ring legen, er ingen skam å slappe av litt nå før alvoret braker løs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...