Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi reiser snart til mallorca og lurer på om det er noe vi bør tenke på/ta med? skal ta med grøt, middagsglass og bleier men er det noe annet som bør taes med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme! Vi skal også til majorka :)) Hvor skal dere?

Jeg tenker å ta med endel apotekting iallefall. Satser ikke på at de har de samme utstyret der ;-)

Skrevet

ja de vanlige kremene skal jeg og ta med, men det er kanskje noen ting i forhold til en evn diare el noe som man bør ta med?

vi skal til alcudia :) første gang på familieferie, blir spennende :) enn dere?

Skrevet

Me skal til Alcudia på lørdag =) Når skal dere?

Eg tar med det småen skal ha av mat.

Bleier.

Paracet, termometer, dentinox (1. tann er komt ut, men er greit å ha med).

Solhatt, solbriller, solkrem.

Vi har sånn babypakke på hotellet, så får vogn der. Men jeg tar med myggnetting...

Ellers er det jo klær, leker, teppe, dyne, og evt andre ting baby bruker daglig.

Me har nett vært på lang reise med småen, 10 timer med fly. Og det gjekk kjempe fint. Så er ikke nervøs for å fly med småen lengre =)

Ha en fin tur damer =)

Skrevet

vi skal den 20. :)

om dere skal til sunwing hotellet så var ei venninne der i fjor og hun sa de vognene ikke var så bra, anbefalte og ta med egen..

brukte dere sånn vugge på flyet? skal dere ta buss til og fra flyplassen?

takk i lige måte, kunne tenkt meg og dratt NÅ selv :D

Skrevet

vi skal den 20. :)

om dere skal til sunwing hotellet så var ei venninne der i fjor og hun sa de vognene ikke var så bra, anbefalte og ta med egen..

brukte dere sånn vugge på flyet? skal dere ta buss til og fra flyplassen?

takk i lige måte, kunne tenkt meg og dratt NÅ selv :D

Skrevet

Ja, skal på sunwing hotell. Hmm, får vurdere å ta med egen vogn da... Takk for tipset :)

Nei, vi hadde bare med dyna til småen på flyet, oxo låg han på den, enten på fanget vårt eller på det ene flyet fikk vi ett ekstra sete til han, og det var godt. Jeg byssa han i søvn på flyet, men det var jo litt lengre flyturer vi hadde sist vi reiste. Blir jo ikke så mange timene til mallorca :)

Ja, blir buss fra flypass til hotell. 45 minutter. Så får bare holde han på fanget da :-S liker det ikke, men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...