LykkeligSomMamma Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Jeg kjenner ikke noe, er 11+1 nå og har fleskemage fra før. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller. Noen erfaringer?
Endeligtobarnsmamma Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Hvis det er nr 1 så er det ikke så rart du ikke kjenner den. Du vet ikke hvordan den kjennes ut og den vokser ikke like fort som for flergansgravide Husker ikke når jeg kjente den med førstemann, men lege og jordmor kjente den i alle fall leeeeenge før meg Denne gangen kjenner jeg den allerede og er 7+3 i dag.
RusleTrollet Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Jeg tror ihvertfall at jeg kjenner den.. Men det varierer litt fra dag til dag hvor tydelig den er, men om jeg går på do og tisser og så legger meg igjen, hender det at den er veldig tydelig:) Jeg er andregangs og strax 12 uker på vei. Og livmora er litt over halvveis fra symfysen til navlen. Kjennes ut som en grapefruit.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Andregangs her og kjenner ingenting.. Litt bekymret kjenner jeg. Er 12+5 idag..
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Jeg er 6+5 og klarer ikke å kjenne noe. Er straks 6 år siden jeg fødte sist da.
LykkeligSomMamma Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2011 Godt å høre ulike erfaringer- blir jo helt tussete av alt man leser og burde kjenne Takk for svar og masse lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå