litensprell<3 Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Hei, Må bare spørre.. Jeg er førstegangsfødene, og har ikke peiling på hvordan rier kjennes ut.. I stad skulle jeg reise meg, og jeg holde på å knekke sammen av smerter der nede. Kjentes ut som hele underlivet skulle revne fra hverandre. Også kjente jeg smerter i korsryggen samtidig, så måtte bare legge meg ned og "puste" meg litt igjennom det. Gikk helt over etter ca 1 1/2 minutt. Har ikke kommet tilbake igjen, var for ca 45 minutter siden. Jeg er i uke 30 nå. Kan det være festesmerter? Modningsrier? Eller bare at huden strekker seg noe veeeeeldig...?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Rundt uke 30 var jeg innmari plaget med ligamentsmerter igjen! De kom ofte i forbindelse med brå bevegelser, og var som kraftige hekseskudd i lysken. Kan det ha vært det du kjente tro? Ellers er jo hodet til baby muligens på vei ned i bekkenet, noe som også fører til stikkende smerter i underlivet. Så lenge det ikke er regelmessige sammentrekninger med smerter er det nok ingenting å uroe seg over!
litensprell<3 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2011 Får håpe det, har ikke kommet igjen så er nok bare noe feste/vokse smerter sikkert.. Gjør veeeldig vondt, men det gjør det vel for en del.. Man kan fort bekymre seg for det man ikke har opplevd før Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå