Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg våkner og må på do hver andre time hele natta lang, har måttet det i flere uker nå. Vanligvis sovner jeg ganske lett igjen, heldigvis, men noen ganger blir jeg liggende og gruble lyyyyys våken. Spesielt hvis jeg har sovet på dagen. Er det normalt å løpe så ofte på do om natta? Er 39 fullgåtte uker nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare i uke 35, og har holdt på med toalettbesøk hver andre time natten gjennom i flere uker....utrolig slitsomt, og ikke alltid like lett å sovne etterpå. Jeg prøver å ta igjen litt søvn når anledningen byr seg, men kjenner det tærer på kreftene. Nå har jeg hatt to netter med tissetur HVER time, og det er skikkelig irriterende! Full blære hver gang, fatter ikke hvor all væsken kommer fra....med så mange turer på toalettet burde jeg i det minste hatt antydning til legger og normale fingre istedet for tømmerstokklegger og pløsete grillpølsefingre! :)

Skrevet

Jeg og blir gaaal av denne do flyinga...hver natt fra hver til annenhver time. Må egentlig på do bare jeg legger meg på ryggen,men noen ganger må jeg bare tvinge meg selv til å sove alikevel:/

Har vært sånn en stund nå og jeg er bare i uke 34... heldigvis jobber jeg bare 50%n sånn at jeg aldri må begynne veldig tidlig på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...