Gå til innhold

Problemer med å logge inn

ellen-propellen

Anbefalte innlegg

Når jeg skal logge inn på forumet så velger jeg "av-pålogging" trykker inn mitt brukernavn og passord og velger "logg inn". Da kommer jeg til "denne siden kan ikke vises i internett explorer" feilmelding.

Om jeg så trykker tilbakeknappen og velger "din side" så er jeg plutselig innlogget:-O

Det er ikke noe problem så lenge jeg kommer inn,det er bare litt snodig og tungvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Støttes. Evig feilmelding v innlogging siste uker, kommer ikke inn og "kan ikke vise www.gullsmokken" - men så er jeg innlogget likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat tenkt å lage et innlegg om det her selv, men jeg støtter heller innlegget ditt!

Fiks problemene både med kommentarer som ikke kommer fram, og den forbaska innloggings-dritten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jobbes med å finne en løsning angående problemene rundt inn og utlogging nå. Kan ikke si så mye mer og vil unngå for mye teknisk prat rundt dette. Ville bare melde fra at vi er på saken og håper på en snarlig løsning.

Angående problemer med innlegg så er det en noe mer omfattenede jobb. Vi mener å ha lokalisert feilen og kommer til å gjøre en utbedring om kort tid, men grunnet flere avhengigheter så må denne samkjøres med flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en ny fiffig ting også,som jeg antar er relatert til dette problemet.

Jeg gikk til "din side" og så mine tidligere innlegg.Disse åpnet jeg i ny fane i tilfelle jeg skulle kommentere noe mer i trådene. Sidene ble åpnet på barn i magen siden (rosa)

Der er jeg ikke innlogget og kan ikke kommentere.

spesiellt,veldig spesiellt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...