Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har ingen lange gravid tightser på H&M eller noen andre plasser jeg har letet.. har ingenting å ha på meg nå for alle graviebuksene på H&M er rett og slett stygge! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet bor du da?

På HM ved OslO City har de faktisk en del fint. Ikke den på senteret, men ved siden av der. Masse klær jeg ikke har sett andre steder.

De har hvertfall bukser som går an å gå i. Tights har de på HM her, men jeg kjøper heller større str i vanlige. Hater den strikken over magen.

Ellers kan du se på Nelly.com hvis du ikke har vært der. Jeg kjøpte et ganske fint olaskjørt der, men det er allerede for lite:-(

Skrevet

bor i nord med en kjempe dårlig H&M mamma avdeling! :P De har ikke gravid strømpebukser i andre strl en L og XL osv..

Har kjøpt mange andre tightser men siden babyen ligger helt nede plager strikken meg så vil heller ha den over der babyen ligger :P

Så heldig du er som bor i Oslo, da kan du jo gå i kjole <3

Skrevet

Da bor du nok på feil sted, for jeg kjøpte meg to lange mamma tights/leggings på hm forrige uke... en grå og en svart til 99,- per stk!

Eneste fargene de har da ;)

Kjøpte også to litt kortere leggings som går til leggen, en hvit og en svart med blondekant nederst, kun de to fargene de har da med de var fine og kostet ogå 99,- per stk =)

Jeg greier ikke å ha må meg mamma buksene på hm jeg, har kjøpt to stk, går greit når jeg står men når jeg sitter så strammer buksene sånn akkurat over der babyen sparker/ligger så der er så ømt der... enda buksene er så store at de sklir ned hele tiden når jeg står/går så jeg kan ikke ha større str heller :(

Skrevet

Har både bukser og tights fra H&M jeg, og kjempefornøyd! Fant jeans med skinny leg sist jeg var innom..disse satt kjempefint på og hadde god strech slik at dem ikke stammet noe veldig i magen!! :-)

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg sjekket på en annen H&M butikk :)

Jeg bruker fortsatt "vanlige" tights, bretter dem litt ned og har en lang mamma singlet fra H&M over ;)

Skrevet

Hei :) Jeg bor i Telemark og på Hm på Down Town i porsgrunn har de både korte og lange thigts i sort, hvit og grå og mammaolabuksene der er kjempe fine, ellers også masse fine mammaklær :)

Lykke til, håper du finner noe :)

Skrevet

så heldig dere er da!!

det jeg egentlig ville vite er om man finner det andre plass på nett??

Min HM butikk har ikke tights som er lange, syns det er rart at det er så forskjell!

(de fra ellos går til midt på leggen) :(

tror jeg må få noen som bor i oslo til å kjøpe for meg og sende hit hvis jeg ikke finner!

Skrevet

hei :) jeg har og de tightsene fra H&M:) populær de ser jeg, og skjønner hvorfor ;)

De har kanskje de tightsene på nettsiden til H&M??

Ellers har de mye fint på www.asos.com :)

Skrevet

Har hatt samme "problem" selv. Fannt ut at både cubus og kapal sine tightser er lengre i livet enn de på h&m, så jeg bruker de!!

Skrevet

Jeg tenkte med en gang på H&M nettbutikk, men der har de jo ingenting! Hvis du kjenner noen i Oslo, kan du be de sende deg, for her har jeg sett tightser i ale H&M med mammaavdeling.

Skrevet

Snakk med de i H&M butikken der du bor og få dem til å bestille for deg siden nettbutikken er elendig....!!

jeg er kjempe fornøyd med tightsene, men syntes d er kjipt at ola tightsen kun er i en farge.

Lykketil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...