tinemor83 Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Har de siste dagene hatt en sånn murrende hodepine og i dag da jeg våknet følte jeg trykk over det ene øyet... Er gravid i uke 34+6, tredje gangs fødende. Har ikke hatt svangerskapsforgiftning før og vet egentlig ikke hvordan dette utarter seg.. Har ingen ødemer i beina heller. Gikk inn og leste litt om dette da (en blir jo litt bekymret) og da ser jeg at hodepine og øye symptomer kan være et tegn. Hva er øyesymptomer? Noen med erfaring som kan gi noen gode råd til meg? Bør jeg ring legen i dag? Kan jeg vente til i morgen og gå med en urinprøve da? Hmm... Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 I mitt første svangerskap fekk eg alvorlig svangerskapsforgiftning i veke 25, og blei sendt med ambulansefly til St. Olav. Eg merka ingenting til forgiftningen, men hadde eggekvite i urinen og høgt blodtrykk. Men eg veit at vatn i kroppen, hodepine, høgt BT, eggekvite i urinen m.m kan tyde på svangerskapsforgiftning, men det må du no sjekke med legen din da, lurt å ta med urinprøve(morgonurin). Håpa det går bra med deg og at nokon andre kan gje deg eit bedre svar enn det eg kunne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå