Gå til innhold

Ett eller to egg? KAN alle bære frem tvillinger?

Anbefalte innlegg

Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus hos Hausken snart. Lurer på om vi skal sette inn ett eller to egg... Har to barn fra før, så er veldig fornøyd om det blir ett barn til, men har hatt et negativt frys med ett egg innsatt, og dessuten har jeg hatt fem aborter. Så lurer på om vi øker sjansene våre ved å sette inn to såklart. Men, KAN alle bære frem tvillinger? Ved mine to svangerskap har magen vært veldig liten, og huden har vært så stram at det har vært ubehagelig. Aldri fått et strekkmerke. Er lang og slank, så kanskje jeg har god plass til å skjule babyen. Barna mine har vært rundt 3500gr, så alt normalt. Men jeg kan ikke skjønne hvordan jeg evt skulle kunne bære frem to.... Noen som vet? Har egentlig alltid drømt om tvillinger da;-)

Fortsetter under...

De aller fleste kan bære fram tvillinger,de blir jo mindre enn om man går med 1.(de som er kondiserte skal vel helst unngå å sette inn flere egg,men det blir jo gjort det og)

Ei jeg kjenner satt inn 2 egg,og fikk trilliger gitt;-) de var ganske så små de altså,så det gikk fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...