mortilenstorgutt Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Hei! Jeg er ny her på barnimagen. Jeg skal til min fastlege om ikke så lenge og fortelle at vi har prøvd i 2 år på å få barn nr 2. Jeg lurer sånn på hva hun vil gjøre? Utredning, tabletter eller hva? Noen med erfaring?
snuppo Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 jeg har akkurat vært hos legen å tatt blodprøver,. skal 7 dager før mensen å ta en til blodprøve. blir nok utredning når dere har prøvd så lenge
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Vi har også prøvd i to år denne mnd. Ikke moro akkurat... Tipper du blir henvist til spesialist for utredning, og at det blir tatt en del blodprøver for å skjekke hormoner og det som må skjekkes. Lykke til!!
Gjest Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Hei Ja, du må bare be om henvisning til gyn for utredning for inferilitet. Så blir det nok noen tester av deg, og det som er veldig viktig er at mannen din leverer sædprøve, men du vil nå få informasjon om dette. Lykke til og håper at det ordner seg med nr. to ganske snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå