Snuskomrusk Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Når min lille gutt på 4 mnd blir trøtt, tar han tak i smokken sin og drar den ut, samtidig som han blir kjempesint for at smokken er vekke Vet noen når de slutter å "boikotte" seg selv på denne måten? Evt. når de lærer å putte smokken inni munnen selv? Virker som jo trøttere han er, jo fortere skal smokken ut.. Litt slitsomt for oss voksne som må putte smokken inn for at lillemann ikke skal bli alt for forbanna
mariabee Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 samme har vår lille tulle alltid gjort, først nå nylig at hun har klart å beholde smukken til hun faktisk har sovnet og spytter den da ut. Før spyttet den hun ut hundretusen ganger før hun sovnet, ble også rasende fordi smokken var borte..hehe.. så måtte le. PLeide å sitte v sengen så hun ikke så meg, og m en gang smukken var ute puttet jeg den tilbake så hun ikke rakk å bli så himla sinte:) Til slutt sovnet hun fortere av seg selv og holder på smukken sin selv mesteparten av tiden til hun er sovnet. Da spytter hun den selvsagt ut!
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Min er straks 4 mndr og gjør ofte det samme. Han klarer å putte den tilbake i munnen, men klarer ikke slippe taket etterpå, så da drar han den ut igjen like fort. Det ordner seg vel etter hvert.
Snuskomrusk Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2011 Hehehe, ja ingen som har sagt at det er lett å være baby! Håper de tar det fort, kan ikke være gøy å stadig bli plaget slik av den dumme smokken hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå