Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

21!

I dag er jeg fornøyd, for måneden er enedelig kommet, og jeg er fødeklar! Har visst hatt "fødeklar" i nicket siden jeg var "høygravid", fant jeg ut for to dager siden. Ammetåka.. He he. Men nå kan jeg ha det med rette! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

33, oh yeah!!

Jeg gleeeeder meg til å få det lille nurket i armene mine, ååååååååh!

Nå er det jammen meg ikke lenge igjen!! Jippi!!!

Skrevet

70 dager !! :)

Skrevet

71 dager igjen, hååååper de går fort unna:-)

Skrevet

1 dag igjen til termin.. Altså i morgen 2 mai <3 <3 Var en snartur innom føden i går å alt e bare supert inne hos lille propell... Men nu e æ veldig klar for at babyen skal komme <3 <3 gleder meg sånn <3 <3

Skrevet

26 til planlagt KS. håper hun holder seg i magen til da :-)

Skrevet

Kun 15 dager igjen! Nå kan babyen bare komme!!!

Skrevet

15 dager her og;) er så spennende;) litt redd også for hva som venter,,,men, blir nok bare veldig bra:) det er helt sikkert!!!!! begynnt å få stikninger nedentil, det skal visstnok være at hodet fester seg og/el.modning.... tjihi lenge er det ikke igjen;)

Skrevet

Sukk... -3 dager her - og det blir vel flere føles det som...

Skrevet

Nå er det bare 12 dager igjen og HURRA for mai!

Skrevet

35 dager igjen.....virker veldig lenge!!!

Skrevet

41 dager igjen :)

Å som jeg gleder meg!

Skrevet

10 dager igjen:)

Skrevet

27. Endelig er der min måned :)

Skrevet

- 1 dag her... hadde virkelig håpet at hun kom i april, men neida... nå er jeg så utolmodig, og det hjelper ikke med en mann som nesten er verre enn meg.. hehe.. men håper hu velger å komme i løpet av de nærmeste dagene:)

Skrevet

11 dager til termin, må si jeg er virkelig spent på hvor mange dager det faktisk er igjen...! 1 dag eller 23 dager liksom... Klar som et egg iallefall!:))

Skrevet

21 dager, fødeklar og vel så det.

Skrevet

-3 og VELDIG klar.. Sukk.. Nå må du komme lillevenn!

Skrevet

70 dager igjen <3

Skrevet

Termin idag, og faktisk VELDIG skuffet over at hun ikke allerede har meldt sin ankomst.. var så sikker på at hun skulle vært ute til nå ;( De to første kom på termin, så det er enda håp.. men kjenner at jeg overhodet IKKE er forberedt på å gå overtid..... Har også en mann som er utålmodig, dette er hans første og vi er sååå spent.. *sukk* .. dette blir en laaaang søndag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...