Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Har lyst til å bruke Per på neste mann, sammen med et annet navn. Jeg er glad i gamle navn, gjerne litt spesielle. Noen gode forslag?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Per Kristian Per Andre Per Anders Disse passer kanskje sammen....? Ikke så veldig spesielle men kom ikke på noen spesielle som passer med Per...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 Takk for svar, Vi har allerede en liten Kristian, så det er opptatt. :-) Noen fine forslag, men har lyst på et litt spesielt navn. Alle guttene våre har to navn. Et helt vanlig kort navn først, fulgt av et litt mere uvanlig. Bortsett fra Kristian da. :-) Har lurt litt på Per Emrik, men det passer kanskje ikke så bra. Liker veldig godt Emrik. HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 En transvestitt (eller hvordan det staves..) her i området heter Per Jorunn..hehe Har en onkel som heter Per Arne, men kalles pelle.. Han er ganske ung og kler navnet sitt. Mye som går til Per. Bare å velge og vrake!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #10 Skrevet 30. april 2011 Per Erik syntes jeg klinger veldig fint!
Tante Bassa Skrevet 30. april 2011 #11 Skrevet 30. april 2011 Per Olav Per Ole Per Inge Per Magnus Per Magne Per Harald Per Stian Per Martin
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #12 Skrevet 30. april 2011 Synes Emrik passer ganske godt til jeg. Har selv en farfar som heter Per Magnor.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #16 Skrevet 30. april 2011 Ikke akkurat spesielt, men Per Ola er fint. Ellers fungerer Brage, Inge, Marius, Espen, Kjartan og mange flere. Det meste passer, egentlig....
Anonym bruker Skrevet 30. april 2011 #17 Skrevet 30. april 2011 Per Jan ( var det ikke det mannen til cowboy Laila het?) Per Jo Per Leif Per Stig Per Knut Per Hans Per Truls
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå