Gå til innhold

Deodorant som faktisk holder det reklamen lover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er møkklei.

Jeg tror snart jeg har testet ut hele markedet, rett før jeg permanent overtar mannens Axe, den tørker i allefall. Problemet mitt er at enten så tørker de seeeeeent eller aldri, at de ikke greier å holde meg tørr (selv om jeg ikke svetter så mye) eller lager flekker på klærne.

Jeg har prøvd alt fra de jeg finner billig i dagligvareforretninger til apotek og parfymerier.

Har du en god deo?

Hva heter den, hvor får jeg tak i den, ca pris og hvorfor er du fornøyd?

(Takk for svar, jeg tar de til etterettning under armen ;)

Skrevet

Jeg bruker sterilan deostick (eller hva det heter...) Ikke roll on i alle fall, de tørker aldri. Men den deosticken tørker ganske fort og jeg er fornøyd! Ikke lager den flekker på klærne heller.

Skrevet

.....og sterilan er selvsagt vanlig butikk-deo til en billig penge!

Skrevet

Jeg synes Vichy 48h er veldig god. Har aldri prøvd ut om den virker i 48 timer, men den holder i alle fall en hel aktiv dag uten at det blir verken lukt eller fukt. Den tørker ganske fort, jeg tar på klærne med en gang jeg har påført den. Kjøpes på apotek, koster vel ca 150 kroner (men er ofte på tilbud).

Skrevet

Jeg bruker Forever Living sin.

Veldig fornøyd.

Den tørker fort og setter ikke merker på klær <3

Koster 85,- og varer en evighet....

Skrevet

Tusen takk for svar!

Har prøvd sterilan som roll on, men ikke som stick, mulig den må testes :) Jeg bruker Vichy nå, er ikke fornøyd med den, bruker evigheter på å tørke (tørker aldri helt heller føler jeg, er klam og ekkel lenge etter påføring)

Forever living?

Hvor kan en kjøpe den?

Noen flere?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Vichy og har endt opp med den etter å ha prøvd absolutt alt annet i over tjue år ... Men ser jo at du ikke liker den. Tar du på for mye siden den ikke tørker?

Kanskje Biotherm sin er noe for deg, mange som liker den. Selges på parfymeri.

Ellers så kan du prøve aluminiumklorid fra apoteket, men den brukes litt spesielt. Skal tas på om kvelden og varer i flere dager. Svir som ville helvete hvis du har barbert deg, så ikke så praktisk egentlig. Yerka fra parfymeri er tilsvarende.

Skrevet

Jeg holdt meg til de tørre deostickene selv om de ikke hjalp så mye mot svette i mange år.

Så prøvde jeg den nye fra Garnier, med lilla kork og 48h virkning og jeg har aldri sett tilbake! Kjempefornøyd med den og jeg har på meg klær med en gang selv om jeg ikke er tørr og den tørker uten at jeg tenker mer over det og den holder meg fri for svette og lukt i ihvertfall 24 timer (Dusjer hver dag så har ikke prøvd i 48)

Den finnes i flere varianter og mot flere problemområder.

Skrevet

Aloe vera deoen fra bodyshop er bare best! Jeg slet lenge med å finne en - denne tørker raskt, setter ikke merker og varer lenge. Koster ca 80 kr.

Skrevet

Tror du må svette spesielt mye, jeg bruker hva som helst og alt funker på meg.

Skrevet

Stop 24!

Kjøpes på apoteket. Ingen over, ingen ved siden av. Null svettelukt etter å ha begynt med denne. Finnes som krem, stick og spray. Bruker sprayen selv, da jeg synes denne er best å påføre. Den lukter heller ingenting, så om man vil bruke parfyme slipper man to lukter på seg. Har også fått min samboer til å prøve denne, som nå er blitt fast bruker :)

Skrevet

09.16

Dette høres ut som noe for meg, er ikke glad i deo-lukten, så en parfymefri en hadde ikke vært å forakte :)

Men tørker den helt?

Det er min store kampsak, jeg hater deoer som ikke tørker skikkelig og fort.

HI

Skrevet

Jeg svetter ikke så mye faktisk, og det er uansett rett etter påføring jeg sliter med å finne deoer som tørker..

HI

Skrevet

Jeg hiver meg på og lurer på hvilke av disse (utenom den stop 24) som er uten parfyme?

Og er alle fulle av aluminiumklorid (eller hvordan det skrives)?

Jeg bruker nøytral sin nå, men den setter hvite flekker på klærne... :(

Skrevet

Jeg svetter moderat mye, og den fra Biotherm er jo bare dritten. Lukter gamp innen to timer, påført en nydusja kropp. Forferdelig.

Den fra Garnier virker kjempefin, men etter 1 uke cirka så slutter den påføringskula å virke. Det kommer ikke nok på huden lenger.

Etter å ha testa meg igjennom hele markedet så har jeg falt på Sterilan stick. Den er tørr og må på en måte "smelte" på huden. Funker som fjell.

Skrevet

Absolut torr!! Kjøpes på apotek i Sverige. Hindrer seriøst svetten i å komme ut..... kanskje ikke bare bra for kroppen (bruker den minimalt - kanskje 1 gang pr mnd og knapt nok det) men svetter aldri under armene lengre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...