Liaes Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Jeg har i hele dag kjent lite liv fra lillegutt.. Jeg kjenner jo litt bevegelse i ny og ned og det stikker en rumpe ut som en kul av magen av og til, men har kun kjent ett par skikkelige spark og han har ikke hatt disse raptusene sine med masse sparking og bevegelser så magen hopper. Det bruker han gjerne og ha flere ganger om dagen. Det er jo meget mulig han bare har lagt seg med ryggen ut mot magen min idag så han ligger og sparker i morkaka da.. Skal foresten til jordmor på mandag. Er 29+2 idag. Bør jeg ringe føden, eller kan jeg vente til mandag?
Mor23 Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg har det identisk med deg! Jeg ringte føden av samme grunn idag formiddag. De ville ha meg inn bare for å være sikker! Jeg fikk registert fosterlyd og UL for å se hvordan babyen lå. Og da fikk jeg konstantert nettopp det, at babyen hadde snudd sen med ryggen ut mot magen min og derfor sparket i morkaka. De sa at man alltid skal ringe føde hvis det har vært lite eller mindre spark enn vanlig de siste 24 timene. Jeg venter også Julibaby og er 29+2 på vei!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 ville har ringt bare for å høre hva de mener på føden. bedre å ringe en gang for mye .... lykke til
Liaes Skrevet 30. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2011 Snakket akkurat med min far, han er sykepleier og har jobbet endel på føden, som sa at siden jeg kjenner bevegelse, bare mindre, så kunne jeg vente til i morgen med og kontakte føden. Vi har ett stykke reisevei til føden. Har sånn kick counter på telefonen min og hadde jo 25 bevegelser på 30min, så skal vell ikke klage.. Bevegelsene til lille har tatt seg opp litt mer de siste par timene, så er ikke bekymret lenger, men om det vedvarer utover morgendagen så ringer jeg føden for å få komme inn på sjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå